top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraTerezz Bartoníková

Ti, bez kterých bych nebyla tam, kde jsem...

V rozmanitosti je krása. Žádný z mých klientů na focení není totožný s jiným. A teď nemluvím jen o vzhledu a typu výsledných fotek, ale hlavně o vystupování, komunikaci, nápadech a celkovém charakteru. Za ty 4 roky, co se focení věnuji aktivně, jsem se setkala s různými typy lidí. Pokud sledujete moji facebookovou stránku, určitě jste se mohli dočíst o tom, co mi vadí na přístupu některých lidí. Ovšem nerada bych byla ta, co si jen stěžuje nebo má s něčím problém. Chtěla bych se rozepsat o tom, čeho si na svých klientech cením. Jak už jste si určitě všimli na mém instagramovém profilu, v poslední době jsem se směřovala s příspěvky na lidi, se kterými fotím už delší dobu a pravidelně. (Ne, tento příspěvek není směřován na to, aby jste sledovali mé sociální sítě, ale doteď jsem se ke všemu vyjadřovala tam, proto o nich asi uslyšíte hodně.) Tito lidi pro mě znamenají víc, než si člověk dokáže představit. Kdo mě zná, ví, že mám hrozně nízké sebevědomí a co se týče fotek, tak neustále nejsem s něčím spokojená. Proto pro mě znamená hrozně moc už jen to, když mi někdo výsledné fotky pochválí. Největší radost mám vždy z toho, když má i klient radost z výsledných fotek. Právě ti lidi, které považuji za své stálice, jsou pro mě ta největší motivace k tomu, posouvat se dál. Ono je fajn, když se Vám klientela postupně rozrůstá, ale podle mě by člověk neměl zapomínat na ty, kvůli kterým je tam, kde je. Nejednou jsem slyšela od holek věty ve stylu "Je hustý, jak vypadaly tvoje fotky před 2 rokama oproti tomu, jak vypadají teď." nebo "Před pár rokama bych nevěřila tomu, že to dotáhneš s fotkama tak daleko". Pravda je to, že některé fotky, které jsem tou dobou fotila, bych nejradši smazala a už je nikde neukázala, ale zase si říkám, že je aspoň veřejně vidět to, jak se člověk posouvá. Je tu i ta možnost, že za další 3 roky se budu stydět za fotky, které fotím teď, ale vesměs jsem s tím momentálně celkem spokojená, i když mám pořád připomínky, co potřebuji změnit. Hrozně moc bych chtěla poděkovat všem, kteří se mnou mají tu trpělivost, protože vím, že jsem až moc ukecaná, hyperaktivní, v některých věcech i dost dětinská, věčně něco nestíhám a tak dále, jsem taky ráda, že momentálně většina lidí chápe to, že mám omezený čas, kvůli blížící se maturitě, proto právě věčně nestíhám a i čekací dobu jsem musela prodloužit do 2 týdnů. Taky děkuju všem, kteří jste se za tu dobu stali mými kamarády a kamarádkami, protože bez příjemné a přátelské atmosféry by to focení prostě nešlo. :) Takže vlastně děkuju všem za všechno, Vám, kteří se mnou fotíte, pomáháte mi tím k rozvíjení mých fotografických dovedností a můžu díky Vám dělat to, co mě baví, ale vlastně děkuju i těm, kteří mi úspěchy nepřejí, díky Vám jsem zase o něco odolnější. Samozřejmě i lidem, kteří mi poradí vždycky, když jsem v něčem bezradná a nebo mi zvládnou předat konstruktivní kritiku na moje fotky. Za to všechno pro vás mám do budoucna nachystaných několik projektů a spoluprací, které Vás budou určitě zajímat, počínaje spoluprací s některými instagramovými profily nebo s firmou Párty Barvy, (http://www.partybarvy.cz), díky které můžu naplno rozjet svoje vysněné focení s HOLI práškem tak, aby bylo dostupné pro všechny. :) Aby nebylo málo děkování, děkuju i všem, kteří si tento příspěvek přečetli až do konce :) V komentářích nebo zprávách na facebooku i instagramu mi můžete zanechat názor, jestli se Vám příspěvky líbí a co by jste chtěli na blogu vidět. Zatím se mějte krásně :) Terezz xx

Kačka a Sorgenio, jedni z mých stálic, bez kterých by to nešlo. :)


79 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page